香港咖啡店 | 隱藏於屯門街角的咖啡店-海圖 Cafe Heato

講起香港咖啡小店,大部分人都會聯想到中上環、西環,或是近年新興的文青地帶深水埗,其實大西北都有coffee shop 打卡Cafe!

來回市區至少3個鐘,想係大西北飲下咖啡,可以去邊度?

海圖咖啡位於屯門虹橋,起初附近都沒有人流,但自從海圖開業就多了人氣。

一踏入海圖,就感受到店內充滿夢想及活力,牆上寫滿關於夢想及生活的字句,用藍色做主色調,營造出一種假日海邊嘆咖啡的氣氛。

店內大概有十幾個位,雖然不大但有種遠離煩囂的感覺。

除了咖啡拉花靚之餘,食物都獲得客人一致好評,一定係work from home食brunch/lunch的首選!

除此之外,海圖係pet-friendly,可以帶埋狗狗一齊去嘆咖啡啦!

 

地址:屯門虹橋青柏徑6號鹿苑16號舖 營業時間:MON - SUN 10:00am - 10:00pm *溫馨小提示:而家經eCup下單可以有雙倍印花。