【香港人本地啡】本地烘焙香港咖啡豆!精選10間香港自家炒豆Roasters (上)

【香港人本地啡】本地烘焙香港咖啡豆!精選10間香港自家炒豆Roasters (上)

近年香港咖啡店百花齊放,港九新界各區都有唔同特色嘅小店。同時消費者對咖啡嘅質素要求都更高,除咗講究豆嘅來源,亦都對豆嘅新鮮度有好高要求。

唔少小店憑自家本地烘焙嘅咖啡豆殺出重圍,提供最新鮮嘅優質咖啡豆,受盡愛啡之人嘅青睞。

香港人當然要大力支持下本地出品嘅咖啡,我們精選咗10間本地Roasters嚟介紹,會分成上下兩部分,快啲入嚟睇下啦!

5間精選人氣海外咖啡豆烘焙推介🔥

5間精選人氣海外咖啡豆烘焙推介🔥

外國咖啡文化發達,在不同國家都有非常優質的咖啡烘焙商或咖啡店。以下為大家推薦5間來自不同國家的國際知名海外咖啡豆,當中包括意大利、美國、德國、日本及英國﹐他們各有特色,在各自的地區都非常有人氣,相信大家一定有興趣!看到最後有彩蛋!
【將軍澳新咖啡店】U.C.R.

【將軍澳新咖啡店】U.C.R. 給小編 5 大驚喜!

Urban Coffee Roaster UCR - 大家對呢個本地精品咖啡的品牌應該都唔陌生。 如果您係資深的咖啡愛好者,都一定試過佢地自家烘焙既咖啡及咖啡豆。佢地既旗艦店岩岩係將軍澳海濱公園開了!相信一定會吸引到好多唔單止住將軍澳嘅朋友,四周圍嘅啡友都會去試一試了。

小編好榮幸被邀請去試啡同埋試菜。真係一試難忘,實在係太多驚喜了!整合起來,覺得有5大驚喜位。