中環咖啡店 | 藍瓶要去,中環其他本地精品咖啡店又去!

 

源自美國的人氣精品咖啡店「藍瓶咖啡」(Blue Bottle)於4月29日正式登港,引起各界關注,就算唔係咖啡控,都會俾呢小小的藍色樽仔吸引住。

 

Blue Bottle Coffee 中環擺花街38號地舖及1樓

相片來自: Blue Bottle Coffee Hong Kong

咖啡係咪真係咁好飲、係咪咁特別、定係淨係為打卡等等,大家都討論住。但無論如何,一個文化嘅基礎,就正正需要有各式種類但同一樣嘅嘢同時發生,先至會帶動大家嘅討論研究同埋興趣。

老土啲講,日日只飲$500杯巴拿馬geisha,應該就飲唔到有咩分別同感覺了。

Blue Bottle 在香港嘅出現,暫時嘅感覺對香港本土咖啡發展係好正面嘅,希望可以帶起多D人對咖啡嘅熱愛同追尋啦。

不如用呢個機會,提提大家,除了藍瓶,擺花街和中環手扶梯附近也有好多間高品質的本地精品咖啡店,各有特色。

你又去過幾間了呢?你仲有冇一D好想推介中環區的精品咖啡店呢?

1. Doubleshot by Cupping Room

2. Zero One Coffee & Roastery

3. Evershine

4. Artisan Cafe Central

5. Interval Coffee Bar

6. Knockbox Coffee Company

 

* 提提大家,都可以用 eCup App 預購以上咖啡店的咖啡;及儲印花

Doubleshot by Cupping Room

Zero One Coffee & Roastery Evershine Artisan Cafe Central Interval Coffee Bar Knockbox Coffee Company