Freshness Coffee 始創人 Michael 為大家沖煮咖啡

香港咖啡師故事 - Freshness Coffee 始創人 Michael 為大家沖煮咖啡

Freshness 原來在2013年已經成立了,當時最初是在半山堅道開始佢地品牌的。佢地最初就係主打手沖咖啡及單一產地(Single Origin)嘅濃縮咖啡,即係 S.O.E.。

回想起當時,其實這一類專注做精品咖啡的店舖都未是十分普遍。

Freshness 的特別之處就係佢哋會定時搜羅世界各地,唔同地方的高質素咖啡豆帶俾佢地的客人

他們很希望可以給每一位光顧啲客人一份驚喜,每次來到都可能可以試到來自不同地方的咖啡。基本上,每幾個星期就會轉一次不同產地的咖啡。

他們有一個宗旨,就係好想可以將咖啡豆入面,原本的味道全數帶出來。唔需要加糖,再唔需要加奶,就可以給客人品嚐。

除咗手沖咖啡之外,他們也有做單一產地嘅濃縮咖啡S.O.E. 相對於由好幾種咖啡豆混合的咖啡濃縮咖啡,單一產地的就更能突出咖啡豆最原始,由農夫種出來原原本本的味道。

 

Michael就係他們 Freshness 嘅始創人。

他本身由於太熱愛咖啡,所以由銀行的工作投奔咖啡的世界,一心希望將咖啡帶給跟他一樣鍾意享受咖啡的朋友。

近幾年Michael 主要係從事咖啡教學同埋參與不同咖啡展覽活動。

如果大家好想試下由 Michael 親自精選,親自沖煮的咖啡,記住來試下。好次今次Michael 仲帶左一D 神秘的豆俾大家估下同試下。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

日期:23 – 27 Sep 2019
時間:14:00 – 17:00
地點:Hands-On Coffee 香港九龍旺角西洋菜南街1L-1M號 4樓 (中國移動旗艦店內)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++