CoCo Espresso大埔新分店

CoCo Espresso大埔分店

Coco Tai Po
去到大埔超級城,離遠就會見到一間純白色系的咖啡店— CoCo Espresso。今次COCO的新分店,設計靈感來源於希臘地中海風,全白的圓角牆身配上木製餐枱櫈,令人有種渡假的感覺。

Coco Tai Po

CoCo Espresso 為了新開幕的大埔超級城分店,特意開發了新的拼配豆配方。今次採用了全水洗處理法的莊園精品級咖啡,因此在烘焙度上可以容許有更多的發展程度,咖啡會帶有更強烈的風味,同時亦可以接保留乾淨的口感。選用來自中美洲及非洲的莊園精品級咖啡,也確保了咖啡有豐富的複雜度及甜感。( Ethiopia hambela washed & Honduras el punte washed)

Coco Tai Po

CoCo Espresso (Tai Po)
地址 : 大埔超級城 Zone c 587號舖
Instagram: @cocoespresso


 


Filter Coffee | 滴漏咖啡

Coco Tai Po
而小編當日就飲咗巴西日曬,配合COCO精心準備嘅Whisky聞香杯,nutty香味撲鼻,飲落又更加有層次。 


 
Iced Filter coffee | 冰濾咖啡

Coco Tai Po
Iced Filter Coffee係坊間都比較少見,大埔店限定的House Blend 有 New Basic / Intense / NobleCOCO加入咗秘製嘅 Cascara咖啡果糖漿,非常適合夏天同唔習慣飲黑咖啡嘅客人!


 

咖啡果糖漿

Cascara 咖啡果糖漿因為係由咖啡果而製成,而COCO選用咗合作已久的 Bolivia Los Rodriguez 家族Farm種嘅Mixed Cascara 。
Coco Tai Po

咖啡果糖漿與咖啡完美融合,唔會甜到蓋過咖啡味道,反而增添咗清甜感,減少咖啡厚重感。改變咗平時覺得精品咖啡唔應該落糖嘅既有觀念,咁未來鍾意飲偏甜咖啡嘅客人,都可以一嚐黑咖啡啦!

Coco Tai Po

 


 
定番 微碳酸檸啡 Fizzy Lemon Coffee


而店內的雪櫃中,擺放咗COCO的各產品,值得一提的是微碳酸檸啡,係COCO 定番經典House Blend Cold Brew 聯乘 本地有機香水檸檬之作。

Coco Tai Po Fizzy Lemon Coffee

本身經典的茶餐廳飲品,經COCO精心調製,咖啡濃、檸味出,兩者之間又可以取得平衡,冰震碳酸感更是能一掃炎夏煩悶!大家去大埔都不妨去Coco Espresso朝聖一下啦!


Copyright © 2022 eCup HK. All rights reserved.